ارشدی، وحید؛ نوبخت، جواد؛ اسماعیلپور ثانی، رضا؛ سید حسینزاده یزدی، سعید (1400)، فراتحلیل مطالعات اقتصاد مقاومتی در ایران: شناسایی عوامل مؤثر بر استحکام ساخت درونی سازمان برابر تکانهها. مطالعات اقتصاد اسلامی، دوره 14، شماره 49، صص 127-169.
امینفرد، احمد (1399)، «راهبردهای ارتقای دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران برای برونمرزی صداوسیما»، پژوهشنامه رسانه بین الملل، دوره 5، شماره 2، صص 89-110.
امینی، محمد (1397)، «اقتصاد مقاومتی چه زمانی گفتمان سازی میشود؟»، اقتصاد و بهرهوری، دوره 7، شماره 19، صص 36-59.
بهمنی، مهدی؛ امیری، جهاندار؛ میناوند، محمدقلی (1400)، «بررسی بهرهمندی از ظرفیتهای ایرانیان خارج از کشور (با تأکید بر کارکردهای شبکههای برونمرزی صداوسیما»، پژوهشنامه رسانه بین الملل، دوره 6، شماره 2، صص 283-309.
جلالی، رستم (1391)، «نمونهگیری در پژوهشهای کیفی»، مجله تحقیقات کیفی در علوم سلامت، ماه 3، دوره 5، شماره 4، صص 310 - 320.
جهانگیری، بهاره (1399)، اقتصاد مقاومتی از دیدگاه قرآن و سنت. جلد1، چاپ 1، تهران: انتشارات موج عصر .
حبیبی، آرش؛ آفریدی، صنم. (1401). تصمیمگیری چندشاخصه. جلد 1، چاپ 1، تهران: انتشارات نارون.
حسینزاده، هدایت؛ میرصادقی، علی (1400)، «تبیین نظری توسعه پایدار و اقتصاد مقاومتی»، پژوهشهای معاصر در علوم مدیریت و حسابداری، ماه 3، دوره 14، شماره 8، صص 153-166.
خانیکی، هادی؛ خجیر، یوسف (1397)، «رسانههای اجتماعی و مشارکت سیاسی؛ فراتحلیل مشارکت سیاسی کاربران رسانههای اجتماعی»، مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی، ماه 1، دوره 10، شماره 2، صص 1-127.
رستمی، باقر (1399)، «ارائه الگوی راهبردی گفتمانسازی سیاستهای اقتصاد مقاومتی با عاملیت رسانه ملی. مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، دوره 4، شماره 16، صص 115-142.
رمضانپور،هاجر؛ عسکری، فروغ؛ حسینی، بهاره .(1400)، «درآمدی بر گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی در عرصه بینالملل»، فصلنامه رسانه، دوره 4، شماره 27، صص 151-169.
رهبر، فرهاد؛ نیکچهره، منصور (1399)، «تدوین راهبردهای اقتصاد مقاومتی دانشبنیان»، مجله مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، ماه 1، دوره 18، شماره 2، صص 239-272.
سلطانیفر، محمد (1399)، «گفتمانسازی رسانهای اقتصاد مقاومتی»، فصلنامه راهبرد اجتماعی فرهنگی، ماه 6، دوره 16، شماره 3، صص 220-201.
سلیمی، مریم؛ کریمی، مهدی؛ انصاری، مجتبی. (1401). «ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن توسّط روحانیت با تأکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب». پژوهشهای معاصر در علوم و تحقیقات، دوره 4، شماره 34، صص 1-18.
شهریان، سپیده؛ محقق نیا، محمود (1395)، «نگاهی استراتژیک به اقتصاد مقاومتی از دیدگاه اساتید و کارشناسان اقتصاد در شهر تهران»، کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، ماه 2، دوره 9، شماره 2، صص 28-35.
صالحیامیری، سیدرضا (1398)، «گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی»، شورای فرهنگ عمومی استان کرمان، ماه 3، دوره 11، شماره 2، صص 18-34.
صفاهیه،هاجر (1400)، «راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی درصنعت چاپ و نشر کتاب از دیدگاه ناشران»، کتابداری و اطلاع رسانی، ماه 4، دوره 15، شماره 9، 27 صص -49.
صیدائی، سید رسول؛ حدادی، مصطفی؛ شاه نظری، علی (1400)، «رتبه بندی مدلهای کسب و کار در توسعه بازرگانی خارجی بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی»، فصلنامه علمی تخصصی رویکردهای تحقیقی نوین در مدیریت و حسابداری، ماه 5، دوره 8، شماره 10، صص 19-33.
علیپور، قاسم؛ خراشادی زاده، محمدرضا؛ سیف، الله مراد؛ احمدی زاده، سید سعیدرضا (1399)، «طراحی الگوی راهبردی نقش آفرینی نخبگان و استعدادها در تحقق اقتصاد دانش بنیان با رویکرد اقتصاد مقاومتی»، مجله مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی، ماه 3، دوره 10، شماره 13، صص 33-70.
کوشکی، امین (1396)، «بررسی رابطه میان میزان استفاده از رسانههای جمعی در شهرها و اعتماد سیاسی شهروندی؛ نمونه موردی: معلمین شهرستان سبزوار»، مدیریت شهری، ماه 5، دوره 6، شماره 10، صص 165-178.
گودینی، نادر؛ متانی، مهرداد؛ فلاح، علی؛ مهرآرا، اسدالله (1400)، «مقایسه نقش رسانههای سنتی و نوین در توسعه شرکتهای دانشبنیان مورد مطالعه: شاغلان و فعالان شرکتهای دانش بنیان استان تهران»، فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات، ماه 2، دوره 17، شماره 62، 18 صص -1.
ملکان، مجید؛ جوادیه، زهره (1393)، «نقش رسانهها در نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی»، رسانه، ماه 3، دوره 13، شماره 2، صص 87-96.
منظم، ساناز؛ حسینیدانا، حمیدرضا؛ محمدی، افشین (1400)، «ارائه الگوی گفتمانسازی اقتصاد مقاومتی از طریق رسانههای اجتماعی در عرصه ارتباطات بینالملل»، پژوهشنامه رسانه بینالملل، دوره 6، شماره 2، صص 117-146.
نباتیان، محمداسماعیل.(1400)، «گفتمان انقلاب اسلامی و مواجه با چالش بدیل سازی»، مطالعات بیداری اسلامی، ماه 2، دوره 10، شماره 19، صص 7-29.
نصوریگزنی، موسی (1399)، «اقتصاد مقاومتی و توسعه پایدار»، مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، ماه 3، دوره 12، شماره 17، صص 19-25.
نیکروش، مسعود؛ پویا، علیرضا (1399)، «ظرفیتهای برونمرزی رسانه ملی در ارتقای دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران در منطقه خلیج فارس»، پژوهشنامه رسانه بین الملل، دوره 5، شماره 2، صص 227-245.
همایوناریا، شاهین؛ قرهباغی، محمدمهدی (1395)، «گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در آموزش عالی»، همایش ملی نظام آموزشی عالی و اقتصاد مقاومتی، ماه 3، دوره 18، شماره 12، صص 23-36.
Attride-Stirling, J. (2001). "Thematic networks: an analytic tool for qualitative research". Qualitative research, 1(3), 385-405.
Boddy, C. R. (2016). "Sample size for qualitative research. Qualitative Market Research", An International Journal.
Forrest, J., & Marks, G. N. (1999). "The mass media, election campaigning and voter response: The Australian experience". Party politics, 5(1), 99-114.
Holsti, O. R. (1969). "Content analysis for the social sciences and humanities, Reading", MA: Addison-Wesley.
Johnson, H. G. (2021). "Economic policies towards less developed countries" (Vol. 1). Routledge.
Knoll, J., Matthes, J., & Heiss, R. (2020). "The social media political participation model: A goal systems theory perspective". Convergence, 26(1), 135-156.
Lane, D. S., Kim, D. H., Lee, S. S., Weeks, B. E., & Kwak, N. (2017). "From online disagreement to offline action: How diverse motivations for using social media can increase political information sharing and catalyze offline political participation". Social Media+ Society, 3(3), 205-310.
McKinley, E. (2023). "A Blue Economy for Whom?: Linking Marine Social Sciences with Blue Economy Discourse. In Blue Economy Routledge, 15(1), 13-25.
Perry-Smith, J. E., & Mannucci, P. V. (2017). "From creativity to innovation: The social network drivers of the four phases of the idea journey". Academy of Management Review, 42(1), 53-79.
Sani, M., & Azizuddin, M. (2014). "The Social Media Election in Malaysia: The 13th General Election in 2013. Kajian Malaysia". Journal of Malaysian Studies, 32-65.
Sarkodie, S. A., & Strezov, V. (2019). "Effect of foreign direct investments, economic development and energy consumption on greenhouse gas emissions in developing countries". Science of the Total Environment, 646, 862-871.
Stier, S., Bleier, A., Lietz, H., & Strohmaier, M. (2018). "Election campaigning on social media: Politicians, audiences, and the mediation of political communication on Facebook and Twitter". Political communication, 35(1), 50-74.
Vasileiou, K., Barnett, J., Thorpe, S., & Young, T. (2018). "Characterising and justifying sample size sufficiency in interview-based studies: systematic analysis of qualitative health research over a 15-year period". BMC medical research methodology, 18(1), 1-18.