- اسماعیلی، رضا.، سیف زاده، علی. (1394). ادراک از فساد اداری و عوامل موثر بر آن (مطالعه موردی: شهر اصفهان)، دانش ارزیابی، شماره 25، پاییز، 73-89.
- تیزرو، علی. (1389). طراحی مدل زنجیره تأمین چابک رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری، شرکت سهامی ذوب آهن، رساله دکتری، دانشگاه تربیت مدرس، تهران.
- ثقفی، فاطمه.، علی احمدی، علیرضا.، قاضی نور، سید سپهر.، حور علی، منصوره. (1394). تدوین و شناسایی سناریوهای امکان پذیر آینده ی خدمات دولت الکترونیک ایران در افق 1404، فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 7، شماره 1، بهار، 49-68.
- حقیقتیان، منصور.، کریمی زاد، سمیه.، نظری، جواد. (1391). بررسی برخی عوامل اجتماعی موثر بر فساد اداری (مورد مطالعه: سازمانهای اداری شهر یزد)، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و سوم، شماره پیاپی 48، شماره چهارم، زمستان، 125-142.
- رضایی پندری، عباس.، یکه زارع، محسن. (1395). طراحی مدل ساختاری-تفسیری عوامل انتقال فناوری موفیت آمیز در راستای رسیدن به توسعه پایدار، پژوهشهای مدیریت در ایران، دوره 20، شماره 1، بهار، 61-79.
- عطایی، امید. (1389). شاخصهای ادراک فساد و راه کارهای اجرای آن، مجموعه مقالات همایش ارتقای سلامت اداری، انتشارات زمان، تهران.
- مرکز آمار ایران. (1393). گزارش عملکرد اداری در باب کاهش فساد اداری با نگاهی جامع به حضور دولت الکترونیک، شماره 74.
- Dunleavy, Patrick, and Christopher Hood. (1994). From old public administration to new public management. Public Money & Management 14: 9–16.
- Heeks, Richard. (2001). Understanding E-governance for Development. Manchester: Institute for Development Policy and Management. Huntington, Samuel. 2011.
- Ho, A. T.-K. (2002). Reinventing local governments and the e-government initiative. Public Administration Review, 62 (4), 434–444.
- Jitesh Thakkar, S.G. Deshmukh, A.D. Gupta and Ravi Shankar, (2017). “Development of a balanced scorecard An integrated approach of Interpretive Structural Modeling (ISM) and Analytic Network Process (ANP)”, International Journal of Productivity and Performance Management , 56 ( 1), 25-59.
- Kaboolian, Linda. (1998). The new public management: Challenging the boundaries of the management vs. administration debate. Public Administration Review 58: 189–93.
- Potnis, Devendra. (2010). Measuring E-governance as an innovation in the public sector. Government Information Quarterly 27: 41–48
- Prabhu, Rama C. S. 2013. E-governance: Concepts and Case Studies. New Delhi: PHI Learning.
- Ritzer, George. (2011). Sociological Theory. Eighth edition. New York: mc graw Hill
- Seo JW, Mehedi HMG (2016) E-government Efforts against Corruption in Bangladesh: What We Have Done and What We Have to Do. Int J Polit Sci Diplom 1: 107. doi: http://dx.doi.org/10.15344/ijpsd/2016/107.
- Singh M.D., Shankar, R, Narain R , Agarwal, (2003), “An interpretive structural modeling of knowledge management in engineering industries”, Journal of Advances in Management Research, 1, 28 – 40
- Tolbert, Caroline J., and Karen Mossberger. (2006). The effects of E-government on trust and confidence in government. Public Administration Review 66: 354–69.
- Torres, Lourdes, Vicente Pina, and Sonia Royo. (2005). E-government and the transformation of public administrations in EU countries: Beyond NPM or just a second wave of reforms? Online Information Review 29: 531–53.
- United Nations. (2014). United Nations e-government survey 2014. New York, NY:United Nations.
- Xia, S. (2017). E-Governance and Political Modernization: An Empirical Study Based on Asia from 2003 to 2014, administrative sciences, 7, 25; doi:10.3390/admsci7030025.